Wenn et Leech usjing em Roxy (Bläck Fööss)

3.267 Views
1 Likes

Übersetzung: Wenn et Leech usjing em Roxy auf Deutsch Wenn et Leech usjing em Roxy Kölsch

Wenn das Licht aus ging im Roxy auf Kölsch Wenn das Licht aus ging im Roxy Hochdeutsch

Text

Text von Wenn et Leech usjing em Roxy einblenden
Kölsch

Et Schmitz Marie wor minge Schwarm.
Jo, un ich dät et froge, ob et jän
met en et Kino köm
et jöv ene Liebesfilm
doch et Marie woß janz jenau, öm wat et jing.

Refrain:

Denn wenn et Leech usjing em Roxy
hatte mer schnell e Kääzje ston.
All die Mädche un die Junge
soße, loge eng ömschlunge
hingen en d’r letzte Reih.
Un wenn dann jeder singem Mädche
unger et wieße Blüsje jing,
do hatte mir och schnell kapeet
öm wat et noch em Levve jeit
usser Fußball un Karl May.

Doch et Marie sat leider “nä”.

Un wie durch Zufall kom et Lisbeth vorbei.
Et wor nit jrad ne Schoß,op dä mer fleje muß,
doch wenn et dunkel weed, sin alle Mädche schön.

Refrain: Denn wenn et Leech usjing em Roxy ...

Zwischenteil: Ävver irjendwann jing em Roxy dann
et Leech für immer us
Sei maaten dann, wie üvverall,‘ne Supermaat dodrus.

Ming Enkäuf’ maach ich jetz mem Lis,
un en dem Lade, wo dä Supermaat es,
steit es Marieche röm, et es hück Verkäuferin
an d’r Wooschthek janz hingendurch en d’r letzte Reih.

Refrain:

Jo, wenn et Leech usjing em Roxy
hatte mer schnell e Kääzje ston . . . . .

Do hatte mir och schnell kapeet,
öm wat et noch em Levve jeit
usser Fußball un Karl May
un Meßwing en d’r Sakristei.

Hast du eine genauere Erklärung, Ergänzung oder Frage zu "Wenn et Leech usjing em Roxy"?

Hinterlass einen Kommentar!

Kommentare (6)

2014
28.01.2014

Frank Erkelenz

Ein wunderbares Lied, bei dem einem Liebhaber der deutschen Sprachen allein wegen der eindeutigen Zweideutigkeit "et Kääze" bal stonn künnt.

2013
14.02.2013

Hans Kutzner

Hatte nicht jeder von uns irgendwann, irgendwo sein "Roxy" ? ;-)

Jruß us Freiburg

Hans

09.02.2013

Rbcgn

Das besungene Roxy-Kino war am Chlodwigplatz 20/22. Dort ist z.Zt. ein Drogeriemarkt.

2012
30.08.2012

friedi

Ävver wo wor dat Roxy???
1. Aussage: Anfang Luxemburger
2. Aussage - er war angeblich früher selber da drin -: aan der Vringspooz zwischen Ubierring und der Eckkneipe (Reissdorf?)

2009
02.07.2009

Fussball und Karl May

HAMMER LIED!!! Das Lied kenn ich noch aus meiner Kindheit, damals hatte ich den text aber noch nicht gecheckt ;)

14.06.2009

Musiman

Einfach toll, bin wirklich begeistert, gerade wenn mann oldis sucht. toll, toll toll.