Kumm Mädche danzPaveier

1.364.497 Views
4.249 Likes

Übersetzung: Kumm Mädche danz auf Deutsch Kumm Mädche danz Kölsch

Komm Mädchen tanz auf Kölsch Komm Mädchen tanz Hochdeutsch

Kommentieren

Text

Text von Kumm Mädche danz einblenden
Kölsch

Ich han dich niemols verjesse,
für ne koote Moment wors du mir.
Sechs Daach lang im Rausch wie besesse, doch Äschermittwoch wor alles vorbei.


Ich daach schon ich sinn dich nie widder,
doch plötzlich steihs du do im Leech,
im selve Kostüm, für minger Bühn,
dingem Blick kann ich nit widerstonn.

Kumm Mädche danz, mit mir durch die Naach, der Mond bliev für uns waach, danz mit mir, du mähs mich verrück, der leeve Jott hät dich jeschick.
Kumm Mädche danz, mit mir durch Naach, su lang han mir jewaat, danz mit mir, du mähs mich verrück, der leeve Jott hät dich jeschick.

Ich will dich nie mih verjesse, doch einmol loss ich dich nit stonn.
Durch dich han ich entlich bejriffe, Kopp jäjen Hätz kann nit jonn.
Ich kann et nit länger erdrage, un schrei en et Mikro,,
Mein Schatz!
Loss uns jetz fleeje, denn du bes för mich, et beste Ich liebe nur dich!"

Kumm Mädche danz, met mir durch die Naach, der Mond bliev för uns waach, danz mit mir, du mähs mich verrück, der leeve Jott hät dich jeschick.
Kumm Mädche danz, mit mir durch dir Naach, su lang han mir jewaat, danz mit mir, du mähs mich verrück, der leeve Jott hät dich jeschick.

Instrumental)

Kumm Mädche danz, met mir durch die Naach, der Mond bliev för uns waach, danz mit mir, du mähs mich verrück, der leeve Jott hät dich jeschick.

Kumm Mädche danz, mit mir durch die Naach, der Mond bliev für uns waach, danz mit mir, du mähs mich verrück, der leeve Jott hät dich jeschick.
Kumm Mädche danz, mit mir durch die Naach, su lang han mir jewaat, danz mit mir, du mähs mich verrück, der leeve Jott hät dich jeschick.

Hast du eine genauere Erklärung, Ergänzung oder Frage zu "Kumm Mädche danz"?


Hür ens!

Durch Leute wie dich lebt dieses Wörterbuch.

Bisher hat noch niemand einen Beitrag zu Kumm Mädche danz geschrieben.

Hilf uns dabei, dieses Wörterbuch noch besser zu machen und verfasse einen Kommentar.

Vielen Dank!